08.56

Idag är jag ledig och har alldeles nyss tagit emot en beställning från IKEA på garderober. Äntligen ska dom gamla rangliga ut och nya fina vita ska in. Annars då? I helgen har det varit finväder och i lördags begav vi oss ut på utflykt - jag, Viktor, Victoria, Moa och Pehr. Vi hade med oss diverse fika och mest bara njöt av solen och sällskapet. Vårkänslorna försvann inte där för till middag blev det dessutom grillat och dra mig baklänges vad gott det var. Resten av kvällen spenderades vid tvn och Melodifestivalen, inte riktigt min typ av program men finalen kan man ju alltid se. Igår åkte vi in till stan och tog med oss mamma och Kelly på Shoppis, ÖoB och Dollar Store. Därefter skjutsade vi hem dom och åkte vidare upp på Rusta och avslutade med en middag på McDonalds. Det blev lite nödvändigt och nytt till lägenheten. När vi kom hem röjde vi  lite i köket och i klädkammaren, dammsugade osv. 
 
Nu ska jag bara sitta här och njuta av min lediga dag. Jag ska göra mig en god frukost och kolla ifall det har kommit några nya avsnitt på mina serier. Dock ska jag bege mig till tvättstugan klockan tio och halv fyra ska jag till sjukgymnasten. Det var allt från mig denna gång. På återseende!
 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback