08.18

Nu har jag äntligen något roligt att berätta. Haha! Gårdagen spenderades i Sundsvall med bebis- och bästismys. Äntligen fick jag träffa Michelle och det var minst ett år sedan jag träffade Anna sist. Det var jag, Viktor, mamma och Ante som begav oss till Sundsvall igårmorse. Supermys! Vi var hos Anna i typ tre timmar innan vi begav oss vidare till Birsta. På IKEA blev det en byrå, lite sängkläder, en lampa och en vitlökspress. För övrigt hittade jag bara en skjorta. Vi träffade även på Moa och Pehr som också var där och där kan vi snacka storhandling. Så idag ska vi bort dit för att hjälpa dom att sätta ihop möbler och så. Nu vaknade dessutom mannen i mitt liv och jag trodde att det skulle dröja några timmar till. Dock lär han inte kliva upp än på ett tag. Hoppas att ni andra har haft en lika bra helg som jag! På återseende.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback