15.17

Snart har hela januari passerat och under denna månad har jag hunnit med att fira min vapendragare Victoria som fyllde 24 år. Hennes födelsedag firades med middag på Allstar och det var kanske den godaste hamburgare jag någonsin ätit och ännu bättre blev det med världens bästa sällskap. Under denna vecka har jag mer eller mindre legat i sängen med båda magsjuka och förkylning, den kombinationen är inte att leka med. Jag börjar bli bättre men för att vara på den säkra sidan så blir det en lugn helg hemma. Jag vill ju vara frisk så att jag kan jobba på måndag. Idag tog rastlösheten över och jag kände att jag var tvungen att röra lite på mig. En härlig promenad i tio minusgrader och strålande solsken var precis vad jag behövde efter att ha legat instängd hela veckan. Nu ska jag titta lite på tv och bara ta det lugnt i väntan på att Viktor kommer hem från jobbet. På återseende och trevlig helg, mina vänner!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback