00.24

Nu är det helg igen och veckorna bara springer iväg. Idag har jag jobbat i vanlig ordning och efter jobbet var jag ner på Östersundshem för att fylla i en fullmakt så att jag blir av med lägenheten i Odensala en månad tidigare. När jag kom hem inväntade jag min kära sambo och vi hann inte mer än äta middag tillsammans innan han drog iväg med Pehr för att fixa med bilen. Jag har spenderat kvällen i soffan framför Sons of Anarchy och nu är säsong fem slut. Bara två säsonger kvar och dom får jag inte titta på utan Viktor. Nu tänkte jag göra mig redo för sängen och hoppas på att han kommer hem snart. Det suger stenhårt att sova själv så jag håller mig vaken trots att ögonen går i kors och kunde ha gått och lagt mig för flera timmar sedan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback