När ska saker och ting börja gå rätt?

Idag fick jag upptäcka något sjukt frustrerande och bara jobbigt. Mamma hade varit förbi morfars och mommas grav i lördags på väg hem från en födelsdagsfest. Då hade hon tyckt att något inte var rätt med stenen så hon bad mig åka dit idag när vi ändå var inne i stan. Tro inte på fan att dom har ristat in helt fel födelseår på momma, så jävla less man blir. Hur fan löser man en sån sak, när det redan är inristat och klart? Men det är inte vårat problem, det där får idioterna som har gjort fel stå för. För jag kan tänka mig att det behövs en helt ny sten för att det där ska kunna se bra ut. Alltså, ska ingenting få gå rätt?
Jag blir bara så jävla trött på allt. Momma är född 1932 och inte 1936 som stenen säger..
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback