21.03

Veckorna fortätter att gå undan och vi är redan på torsdagkväll. Igår ramlade lönen in på kontot så då blev det en sväng på stan när jag ändå slutade tidigt. Jag inhandlade två tunikor och ett nagellack, därefter mötte jag upp Evelina som skulle boka klipptid och när vi var klara med det så gick vi bort till Dollar Store för att möta upp Viktor. Där blev det nödvändig handling innan vi begav oss vidare till Expo, Jula, Bolaget och Kvantum. Så nu är storhandlningen gjord och lite annat smått och gott. När vi kom hem betalades alla tråkiga räkningar och så beställde jag en ny handväska, sjuuukt snygg! 
 
Idag jobbade jag till fyra och då åkte jag ner på stan för att fördriva tiden för att invänta Viktor som tatuerade sig. Då blev det lite mer shopping. En tröja, en t-shirtklänning(?), ett par jeans, en foundation och en mascara. Nu får bankomatkortet vila lite innan det går överstyr. Nu ska jag snart göra mig redo för sängen. Efter jobbet imorgon ska jag umgås lite med min efterlängtade Victoria och på lördag är det äntligen dags för Halloween-fest hos Lina och Hampus. Det kommer att bli awesome! 
 
Just det, på tal om att låta bankomatkortet vila (heheheh) så ska vi köpa ny soffa i helgen också. ÄNTLIGEN ÅKER DENNA HEMSKA SOFFA UT! Vi får tacka Vic som har gett oss inspiration till att köpa den sjukt snygga och billiga soffa. Puss påre!
Postat av: Vic

Kommer bli sjukt snyggt med en ny soffa hos er med :D <3

2015-10-30 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback