20.20

Åh, vad jag gillar fredagar. Trots att jag älskar mitt jobb så är det skönt att få helg och vara ledig. Idag fick jag sluta två timmar tidigare så då åkte jag på stan och sedan på Lillänge för att fixa lite födelsedagspresenter till mamma och Monia. Imorgon ska vi först på födelsedagsfika hos Monia och sedan bjuder mamma på tre rätters middag. Det blir en förträffligt fin lördag. Tidigare ikväll var jag, Viktor och Erik förbi hos Daniel för att äta lite tårta eftersom att han fyllde år igår. Det blir mycket godsaker denna helg. Efter det åkte Viktor och Erik till Hammerdal för bilköp, det där är inte riktigt min grej så jag valde att stanna hemma. Jag har tänt massa ljus och myst ner mig i soffan istället. Jag älskar hösten, trots att jag egentligen är en sommartjej så måste jag säga att hösten är den absolut mysigaste årstiden. När löven ändrar färg, när man får ta fram alla mysiga koftor och tröjor, när man får tända en massa ljus när mörkret faller, dricka thé när kylan smyger på, osvosvosv. Nu ska fortsätta titta på Fullt Hus invänta grabbarna, därefter får vi se vad som händer mer av denna fredagkväll.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback