16.57

Jag ligger i soffan och fryser, det känns verkligen att vintern är på ingång och jag kan inte påstå att jag känner mig redo för det. Jag längtar efter att min bättre hälft kommer hem så att vi kan kramas, pussas osv. Snart har det gått ett helt år sedan det blev han och jag. Jag är så lyckligt lottad över att få spendera mitt liv med honom, vi kan prata om precis allt och ingen känner mig så väl som du. Han är min stora kärlek och bästa vän. Min Viktor, vad jag älskar dig, det jag känner för dig är så mycket större och starkare än vad ord någonsin skulle kunna förklara. Men som alltid finns det saker som försöker få en att falla omkull och tappa fokus men jag fokuserar på det positiva istället, på människor jag aldrig någonsin behöver tvivla på. Allt annat är egentligen oviktigt. Jag går med huvudet högt och slår bort allt det onödiga för det är precis vad min älskade momma hade velat. Igår var det en månad sedan hon tog sina sista andetag och lämnade denna värld för en annan. Hennes begravning var otroligt fin och den var precis som hon hade velat ha den. Det känns otroligt tomt utan dig men jag vet att vi kommer att ses igen. Tills den dagen, sov gott. Jag älskar och saknar dig så oerhört mycket. 
 
Jag måste också inflika att idag fyller min älskade lillebror 23 år.
Grattis grattis grattis grattis! Du är bäst och jag älskar dig så  ♥
 
 
 
 Breathe in the autumn air.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback