21.39

Idag har jag varit till tandläkaren för en rutinkontroll och allting såg bra ut trots att jag inte har varit dit på flera år. Så det var riktigt skönt. Efter det var det bara att återgå till jobbet och invänta kvällsmöte. Vid sju var vi klara och då kom Viktor och hämtade mig, då åkte vi för att käka innan vi begav oss på Mio. Nu har vi beställt ny säng också och den kommer ungefär samtidigt som soffan så nu är jag som ett barn på julafton innan den dagen ens är här. Så jävla underbart!! Längtar som bara den. Vi kom hem runt nio och nu har jag gjort mig klar för sängen, ännu en arbetsdag väntar men denna vecka blir det bara fyra dagar för på fredag är jag och Viktor lediga. Då ska ett väldigt viktigt möte avklaras. Det ska nog gå bra. Men nu tackar jag för mig och välkomnar John Blund. På återseende!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback