20.52

Denna lördag började med tvättstuga klockan tio och då passade vi även på att städa och rensa/flytta ner massa grejer till förrådet. När allt det var klart så åkte vi in till stan för att kolla läget på stan. Game hade 40% på alla spel så jag passade på att köpa ett nytt Buzz-spel så nu ska här quizas. Jag köpte även en ny klocka, mascara och strumpor. Vi mötte upp svärföräldrarna som bjöd på middag, egentligen skulle vi åka till Vigge på mors dags-middag men det blev ändrade planer så istället fick vi äta mors dags-middag på Frasses. Det var väldigt trevligt, må jag säga. Efter det åkte vi hem och sedan dess har vi bara tagit det lugnt i soffan och haft lördagsmys. Precis som det ska vara, jag och min man.
 
Imorgon blir det mors dags-firande i Odensala. Först ska vi till momma för att äta tårta och sedan blir det middag hos mamma. Det ska bli myyyyyysigt, tycker jag. Jag hoppas att jag har turen att snacka lite skit med käraste Victoria också, om hon inte är alltför bakis vill säga. Hehehehe. Det blir nog en fin söndag och jag hoppas att min beställning på fint väder har kommit fram. Tack på förhand. Adjö.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback