Födelsedagsfirande och midsommarafton.

Jag hade en sjukt bra födelsedag och midsommarafton. Dagen började med att vi vaknade klockan nio, då städade vi undan lite innan det skulle komma hit lite folk på fika. Vid tolv kom mamma, momma, Victoria, svärföräldrarna och Viktors bröder. Jag fick väldigt fina presenter - en matberedare, en bricka, presentkort på H&M, pengar, en massagegrej, bränbollsset, ett spel, blommor och det bästa utav allt var nog presentkortet på IKEA som jag fick av Viktor, med det kom även ett löfte om att vi snart ska åka dit. Sedan åkte jag med Victoria in till stan för att handla, hämta Simone, fixa oss osv. När vi var klara kom Moa och hämtade oss för att åka vidare till Elin och Mackan. Då började firandet på riktigt med grillning, tårta, kubbspel, brännboll och en hel del alkohol. En av de bästa dagarna och kvällarna på väldigt länge. Tusen tack alla inblandade för en fantastiskt födelsedag. Ni är fan bäst! Jag är så sjukt glad över att varenda en utav er i mitt liv. Nu är jag 25 år på papper men inte ett dugg äldre i huvudet.

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback