21.47

Nu börjar även denna helg lida mot sitt slut och imorgon är det jobb igen. I helgen har vi mest bara tagit det lugnt, i fredags hade vi mest bara mys i soffan. Igår åkte vi ner på stan för att kolla om det fanns något fint på rean och det gjorde det! Jag köpte träningsbyxor, en sportbh, en tröja, ett linne och två navelpiercingar. Innan vi åkte hem var vi in en sväng på Bolaget och på Dollar också. Sedan var vi bjudna på middag i Vigge, vi skulle ju dit för att fira Oliver, Viktors lillebror som fyllde år men det visade sig att Viktor har varit helt ute och cyklat, han fyller inte år förrän nästa månad, haha! Vi åkte dit och firade att han har gått ut femman istället. Till middag fick vi grillat och det var grymt gott! Vi kom hem rätt sent så då mös vi ner oss framför Jurassic Park 2 då innan jag fick somna tätt intill mitt hjärta. 
 
Idag har vi haft Victoria på besök, mycket trevligt, vi ses alldeles för sällan nu när jag jobbar hela tiden men snart är jag ledig och då kan jag träffa henne när jag vill. Förutom det fina besöket så har vi tvättat och städat lägenheten. Ikväll kom stressen om att jag fyller år snart och jag har massor som jag ska hinna baka innan fredag samt till helgen efter. Så jag och Viktor åkte upp på affärn och inhandlade allt som behövdes till baket. Vi har dessutom hunnit baka en kaka nu ikväll som just nu står i ugnen. Imorgon efter jobbet tänkte jag forsätta med att baka så att allt blir klart och kan frysas in. Nej, nu ska jag kolla kakan och sedan göra mig redo för sängen. På återseende!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback