20.18

Det känns som om allt jag gör är att jobba, men snart får jag äntligen lite ledigt och det ska bli riktigt skönt. Men en hel-ledig sommar blir det inte. Det är dessutom endast åtta dagar kvar tills jag fyller 25 år, det är samma antal dagar till midsommarafton och jag vet fortfarande inte riktigt vad vi ska göra. Det har diskuterats en del men jag vet inte om vi har bestämt något ännu. Jag kommer att vara nöjd oavsett plats och aktivitet bara jag får vara med människor som ligger varmt om hjärtat och det är jag rätt säker på att jag kommer att få vara. Det som saknas nu är lite solsken och värme. Nu kan man nästan tro att sommaren redan passerat och hösten är på väg. Kom igen nu vädergudarna, ge mig sommar.
 
I helgen vet jag inte alls vad som händer, jag slutar inte jobba förrän halv sex imorgon så jag missar ju typ hela fredagen, dock har jag ju hela kvällen framför mig. På lördag eller söndag ska vi åka till Vigge för att fira Viktors lillebror som fyller år iaf. Det var tänkt att vi skulle åka till farmor men hon hade åkt bort så det får bli en annan gång istället. Annars hoppas jag på fint väder och fina människor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback