18.46

Idag slutade jag vid elva och då hämtade Viktor mig så åkte vi ner på stan för käka lunch och kolla läget. Det blev en pizza för mig och en kebab för honom på Via Grande. Det blev också en hel del shopping för Viktor och jag köpte mig två linnen och en tröja. Efter en sväng nere i Badhusparken så åkte vi till Torvalla för att plocka upp Daniel och sedan åkte vi på Bolaget för att handla inför morgondagen. Därefter åkte vi ner på stan ännu en gång och köpte biljetter till Yran imorgon. Åh, vad jag är taggad! Jag kan inte förstå hur jag klarade av att inte gå på Yran en enda dag förra året. Vi tänkte börja kvällen hos Victoria innan det är dags för ingång. Det kommer att bli så braaaaaa, en kväll på Storsjöyran tillsammans med fantastiska människor, alldeles perfekt helt enkelt.
 
Nu ska vi sätta upp ett vitrinskåp på väggen i köket som vi köpte idag också. Det skulle behövas målas innan det sätts upp men det får bli en annan dag, det är ju enkelt att bara ta ner det när det är dags. Vi måste dessutom köpa färg då vi glömde det idag. Resten av kvällen består nog av mys i soffan, jag är rätt trött efter den tidiga morgonen så jag vill bara kramas med min kärlek framför en film.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback