11.30

Igår var vi som sagt på ett-årskalas för Milo. Det var väldigt trevligt och det blev trots allt väldigt fint väder. Vi åkte dit vid ett och åkte inte därifrån förrän halv fem. Av oss fick han ett trumset och en film, Emma har sagt att hon vill att han ska bli musikalisk så nu ska hon allt få äta upp det. Närå, men hon blev iallafall jätteglad över det. Det bjöds på gofika och jag spenderade mestadels av tiden med att leka med Milo. Efter kalaset mötte vi upp mamma och Evelina nere på stan för att gå på Bishop Arms och äta middag, jag tog en burgare och den är så jävla god. Sen åkte vi hem, Viktor drog iväg och spelade golf med Pehr och jag la mig i sängen för att titta på lite serier. När han kom hem spelade vi Spyro i vanlig ordning, nu är vi inne på trean och ska klara ut även det. 
 
Idag är det en sån där kall, regnig och tråkig dag så vi kör all in i tvättstugan och städningen ska vi snart ta tag i också. Det är bara så skönt att sitta i soffan och titta på tv. Det är nog allt vad den här dagen har att erbjuda, man vill ju bara lägga sig ner och gråta av det här vädret. Vart fan är sommaren? 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback