00.48

Vilken mysig dag vi har haft. Hugo väckte oss vid nio imorse, då tittade vi på Lego The Movie innan vi klev upp och åt frukost. Efter frukosten ville Hugo ut och cykla på sin nya cykel samt spela fotboll så vi gjorde det i någon timme innan vi bestämde oss för att käka lunch och sedan åka in till Badhusparken för att äta glass och leka. Nere i Badhusparken mötte vi upp Emma och Milo, dessutom träffade Hugo en kompis som han kunde leka med. Vi var där nere till ungefär halv fem innan det var dags att åka hem igen, vi skjutsade hem Hugo och sedan åkte jag och Viktor på affärn för att handla. Väl hemma blev det kycklingwraps till middag och ikväll har vi spelat Spyro, druckit vin och ätit ost och kex. Fan vad jag älskar att ha semester, då kan man göra sånt här på vardagarna om man vill.
 
Imorgon vet jag inte vad som händer, vi tänkte nog kolla om tvättstugan är ledig och använda tisdagen till en tvätt- och städdag. På onsdag är det ett-årskalas för Milo som gäller och efteråt tänkte jag, Viktor och mamma gå på Bishop Arms och äta middag. Vardagslyx till tusen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback