21.45

Då var det lördagkväll igen och på torsdag är det julafton. Det här året har bara sprungit iväg men det är dags för ett nytt år och nya utmaningar. Jag ser fram emot 2016 och känner på mig att det blir ett fantastiskt år. Iallafall, fredagen spenderades i goda vänners lag på Kvartermästarvägen med tacos, Sunes jul och mycket skratt. Vi fick fin övernattningsgäst också, min käraste Victoria. Imorse när vi vaknade tog vi det lugnt innan mannen i huset ville kliva upp, då drack vi kaffe eller vissa hällde ut allt kaffet över bordet och mattan istället, vad det var bra för vet jag inte. Därefter färgade Victoria håret på mig och sedan gjorde vi oss klara för att åka in till stan. Vi hämtade ut mina glasögon och sedan gick vi en kort sväng på stan innan vi skjutsade he Vic som skulle iväg på middag. Jag och Viktor bestämde oss för att äta middag på Oden och Daniel ville följa med så medans han hämtade upp honom så gick jag till mamma och hängde lite. Efter middagen åkte vi förbi på affärn innan vi skjutsade hem Daniel och åkte hem. Ikväll har vi Erik och Pehr på besök och grabbarna har spelat en massa tv-spel. Snart kommer frugan hit igen och ska övernatta ännu en natt. Det känns riktigt fint att få ha både mannen och kvinnan i mitt liv under samma tak hela helgen. Imorgon ska Viktor in till stan igen för att fortsätta på tatueringen, jag tänkte nog följa med för att göra klart dom sista julklapparna. Det skulle vara skönt om allting blev klart imorgon så jag slipper stressa iväg efter jobbet någon dag i veckan. Nej, nu har jag ingenting mer att säga denna gång. På återseende!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback