12.40

Idag är jag som sagt ledig och då tar jag tag i det vi egentligen brukar göra på söndagar men igår hade vi bättre saker för oss än att städa och tvätta. Vi hade en mysig eftermiddag tillsammans med Emma och Milo istället. Det var meningen att jag skulle åka in till stan och umgås med dom idag också men Emma har blivit sjuk så det får bli en annan dag istället. Så istället har jag tvättstugan och storstädar istället. Nu har jag en kaffepaus innan jag ska hämta tvätten och sedan ska jag fortsätta min städning. Golven, dammtorkningen och badrummet är klara så nu ska jag ta tag i disken osv. Jag gillar när jag får såna här ryck. Samtidigt som jag städar så strömmar det ut en massa julmusik ur högtalarna. En produktiv och härlig måndag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback