Det går bra nu, så jävla bra.

Det kan verkligen inte bli bättre än såhär. Jag har världens bästa pojkvän, dom mest fantastiska vännerna, en underbar familj och som om inte det räckte så har jag från och med måndag anställning på den bästa arbetsplatsen jag vet, Sollidens förskola. Jag finner inga ord riktigt. Äntligen! Så länge som jag har velat vara en fast punkt där så är den dagen äntligen här. Vi börjar dessutom få till det jävligt bra här hemma, i helgen har vi målat köksbordet, vitrinskåpet och en piedestal. Köksbordet blev svart och de andra blev vita. Igår köpte vi dessutom en sån där bänk med korgar och dyna som man har i hallen. Sjukt bra! Vi har tittat mycket på såna men inte hittat någon i en okej prisklass. Nej, nu ska jag göra mig någon frukost/lunch och kolla på någon serie. På återseende! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback