21.33

Första arbetsveckan är nu avklarad och den har gått i raketfart. Idag hade jag stängning men blev inte kvar längre än till halv fem för då hade alla barnen gått hem. Efter jobbet åkte jag hem till mamma en sväng för att invänta Viktor, vi blev kvar där en stund och sedan blev det middag på Max innan vi begav oss för att titta på Oliver som spelade fotbollsmatch. Nu är vi hemma igen och tänkte ha lite fredagsmys med en bra film och gotta. Imorgon ska vi umgås med Monia och Hugo, det blir bland annat minigolf i finvädret. Vad som händer mer under helgen har jag ingen aning om, vi måste iallafall tvätta för snart har jag inga rena kläder kvar och det går åt rätt mycket kläder när man jobbar på dagis. Men det är det värt.
 
Nästa vecka blir det en hel del långa dagar. På måndag är det avdelningsmöte, på tisdag har jag stägning och på onsdag har jag öppning och därefter är det personalmöte. Som tur är så har jag en tidig fredag att se fram emot. Jag ska dessutom få jobba med min kära Simone under torsdag och fredag, det var väldigt länge sedan vi jobbade med varandra nu. På måndag kommer dessutom de flesta barnen tillbaka från semester så det ska bli riktigt roligt att få träffa alla igen. 
 
Det var allt från mig denna gång. På återseende.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback