19.11

Imorse vaknade jag och såg hur solen sken där ute. Efter att jag hade pratat med mamma bestämde vi att vi skulle mötas upp på stan då hon skulle uträtta lite ärenden och jag hade ingenting att göra. Det blev såklart lite shopping, en kjol och ett par shorts. Efter att vi var klara på stan åkte vi upp på Lillänge också. På Lindex hittade jag en BH. Sedan följde jag med mamma hem en sväng innan jag tog bussen hem, jag mötte upp Viktor på ICA och därefter åkte vi hem för att göra mat. Han åkte precis iväg för att spela lite golf men jag kände att jag inte orkade följa med, jag är dessutom väldigt öm i foten som jag lyckades stuka ganska bra i fredags när vi skulle sätta upp vitrinskåpet på väggen. Det är mycket bättre men efter en heldag med väldigt mycket rörelse så känner jag att jag stannar hemma i soffan istället.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback