16.34

Idag har jag bara tagit det lugnt och metadels suttit i soffan och tittat på en massa serier. Det var sommarfinal på Pretty Little Liars och det är lika spännande varenda gång. Det kommer att bli jobbigt att vänta enda tills nästa år för att få se fortsättningen. Förutom det har jag tittat på Mistresses, duschat, målat naglarna och nu tittar på Sons of Anarchy. Jag är verkligen en serienörd, dock kan man aldrig följa för många. Jag väntar dessutom på att mitt hjärta ska komma hem från jobbet så vi kan göra någon middag. Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, bara mysa kan jag tänka mig. Imorgon ska jag på badet med mamma, Kelly och Hugo som det ser ut. Finväder har jag beställt också så vi hoppas på det. Det var allt från mig för denna gång, på återseende mina vänner. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback