22.45

För någon timme sedan kom mitt hjärta äntligen hem igen. Då åkte vi upp på Sibylla för att köpa mat åt mig, jag är alldeles för lat för att laga mat åt mig själv, vill dessutom inte äta själv heller. Då fick jag åka i nybilen och jävlar vilken fräsch och fin bil. Det var ett mycket bra köp måste jag säga. Viktor hade med sig en ny kompis till mig också, en söt liten nalle som vi har döpt till Lennart. Nu slipper jag känna mig så ensam nästa gång han får för sig att åka bort hela dagen. Lägenheten är iallafall städad och fin.
 
Just nu sitter vi i en varsin del av soffan, jag med datorn i knät och Viktor med en tv-spelsdosa i handen. Han spelar just nu Rayman, det allra första som kom på PS One. De absolut bästa tv-spelen, enligt mig, är alla de där klassikerna. Super Mario, Donkey Kong, Crash Bandicoot, Spyro, Rayman osv. Nu ska jag ta mig en rök och försöka hålla mig vaken en stund till. Vi hörs när vi hörs.
 
Min lille Lennart
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback