21.00

Idag har vi fått väldigt mycket gjort. Vi började dagen med att åka in till stan för att gå på loppisen på OSD och på Travet, det var dock ingen höjdare och jag hittade inget mer än en bok med massa klassiska sagor i för tio kronor. Efter det åkte vi iväg på Lekia för att kolla efter lite födelsedagspresenter för kommande barnkalas och därefter gick vi in på Expo där jag hittade mors dags-present till mamma och lite andra nödvändigheter. Efter det åt vi lunch och sedan var det Jula som gällde där det inhandlades lite mer presenter. Vi var även på Kvantum för att handla liten innan vi tog en sväng på Dollar samt var förbi en tjej för att köpa ett stort klädpaket med väldigt fräscha kläder för endast sextio kronor, jag är sjukt nöjd! Vi hann dessutom med en kaffe hos Fisken innan vi åkte hem igen och nu tar vi det bara lugnt i soffan. Jag ska snart börja göra mig i ordning för sängen, imorgon är det jobb som gäller och klockan ringer halv sex. Det har varit en väldigt givande söndag och det har även varit sjukt bra väder. Jag fick äntligen ta fram skinnjackan. Jag ber till högre makter att detta väder håller i sig nu. Jag är så sjukt less på att vädret går upp och ner hela tiden. Nu ska vinterjackan bort. Så det så.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback