20.57

Äntligen helg. Jag fick dessutom sluta en timme tidigare idag då barnen på min avdelning tog slut och resterande hade sammanlagt två barn kvar så det var fint. Då tog jag bussen ner på stan och kollade runt lite innan bussen hem gick. Jag fyndade en tröja på Gina Tricot, det gjorde jag även igår när jag och mamma kollade lite innan bussarna gick hem. Fint med lite nya kläder såhär innan löning, men dom gick ju trots allt på under en hundring tillsammans. Just nu sitter jag i soffan med Viktor bredvid mig som spelar tv-spel, Marcus och Daniel är här på besök också. Ikväll tänker jag inte göra alltför mycket, jag är trött, täppt i näsan och har ont i foten. Jag funderar dessutom på att stanna hemma imorgon och låta grabbarna åka till Rättvik själv så kan jag bara få ta det lugnt och titta på serier eller något sådant. Men vi får se hur det blir. Nu ska jag ta och rota lite i skåpen för att se om vi har något gott. Förhoppningarna är stora. Det kanske är så att vi får finbesök av Moa och Pehr denna fredagskväll också, väldans trevligt! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback