15.15

Det var ett tag sedan jag slängde in ett inlägg nu så jag tänkte att det var dags. Det känns som om det enda jag gör nu för tiden är att jobba, äta och sova. Men trots det har jag hunnit med påskfirande med mina favoriter som bestod av korvgrillning på dagen och sedan på eftermiddag/kväll blev det tre rätters middag, alkohol, sällskapsspel och väldigt mycket skratt. En helt perfekt påskafton måste jag säga. Vi har dessutom hunnit med en kväll med bio och Fast and the Furious 7. Hela den där serien är sjukt bra men den här var nog den bästa och den som berörde allra mest. Jag slängde dessutom in en ny design i bloggen då jag började bli less på den gamla. Lite nytt är alltid bra. I helgen har vi städat ur garaget så nu är det äntligen slut på allt jävla packande, bärande och flyttande. Nu kan vi äntligen bara njuta. Eller, jag vill ju åka på IKEA snart för att köpa lite ny inredning men det hör inte hit just nu. Höhö.
 
På tisdag är det operation som gäller för Viktor, han ska operera sitt knä som han skadade i vintras. Dom tror att det är menisken som är trasig men det vet vi inte förrän läkarna har gjort en titthålsoperation, förhoppningsvis går detta att åtgärda så att hans knä slipper låsa sig något mer. Det är inte roligt att mitt hjärta ska behöva ha ont så jag hoppas att detta får ett slut snart.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback