I wish I didn't miss you so.

Saknad. Saknad efter människor man aldrig mer kommer att få se igen. Jag önskar att man kunde stänga av den ibland så att hjärtat gör lite mindre ont. Vissa stunder glömmer man bort men i nästa sekund kommer allting tillbaka som en käftsmäll. Det har snart gått åtta år sedan min pappa lämnade oss och hjärtat gör lika ont idag som det gjorde den dagen han försvann. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket och hatar att han missar så mycket i mitt liv som han borde uppleva tillsammans med mig. Jag saknar min farfar, jag saknar att krypa upp i hans famn och höra honom kalla mig "faffas tjej". Han var min bästa vän och nu är han borta i all evighet. Sist jag var i Rätan så la jag mig på köksoffan efter maten för att vila lite, precis som han alltid gjorde. Han kändes lite närmare då. Jag saknar Markus, även fast vi inte pratat på otroligt länge när han dog. Han är min största kärlek och det kändes alltid lite lättare när jag visste att han bara fanns en bit bort, nu är han i en helt annan värld. Jag saknar Tommy, han som har funnits i mitt liv så länge som jag kan minnas. En andra familj som jag alltid kunde lita på. Det har gått över en månad sedan du tog ditt sista andetag, på måndag är det månad sedan vi tog vårt sista farväl. Jag har fortfarande inte förstått att det är på riktigt. Rätan har alltid varit en plats av lycka och lugn men nu känns det mer som en plats fylld av sorg och saknad. Jag saknar Kristoffer, han hade ett leende som kunde få hela världen att stanna till. Det spelade aldrig någon roll vilket humör du var på när du träffade honom för efter sekunder var allt det där bortglömt och du kunde inte göra annat än att le. Jag saknar Tommy Tee, det var med honom och många andra som alla galenskaper började. Med honom jag har så otroligt vackra och helt galna minnen. Det finns platser i den här staden som får mig att tänka tillbaka på honom och på vem jag var då. Jag tänker tillbaka med ett leende för det var en tid som alltid kommer ligga varmt om hjärtat. Saknad. Saknad efter människor man aldrig mer kommer att få se igen. Dessa människor har gjort avtryck i mitt hjärta på olika sätt och inom mig kommer dom för alltid att vara vid liv. Jag kommer aldrig någonsin att glömma någon utav er. Jag älskar och saknar er mer än jag kan förklara.
Postat av: vic

Saknad efter dom man aldrig kan röra igen är den värsta saknaden som finns. Men man får hålla dom hårt i hjärtat så lämnar dom aldrig oss till fullo! Du kämpar på bra gumman, du är en riktig stark kämpe. Glöm inte det! Love u <3

2014-09-26 @ 23:40:54
URL: http://victoriaroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback