23.00

Äntligen helg! Idag efter jobbet var jag en sväng på stan med mamma och Ante, vi kollade in den där matmässan som är på Stortorget. Den var väl inte sådär superhäftig som jag hade trott men solen sken ju iallafall. Sedan följde jag med dessa hem för att få lite middag, jag är alldeles för trött och lat för att orka laga egen. Kelly kom även dit för att övernatta så vi ställde till med bullbak. Ett alldeles perfekt fredagsmys! Sedan har kvällen bestått av Idol och nu funderar jag på om jag ska göra mig redo för sängen. Imorgon får jag äntligen sova ut men det trodde jag att jag skulle få göra förra helgen också men då vaknade jag redan klockan halv nio och kunde inte somna om. Imorgon ska jag med mamma en sväng upp på Lillänge för att kolla om dom har fått in några snygga höst/vinterskor. Annars vet jag inte vad som händer under denna helg, jag tror att det blev en seriehelg. Jag har en massa avsnitt som måste tittas på nu när jag har lånat Victorias dator under tiden hon är i Stockholm. Min dator har ju lämnat denna värld för en bättre så innan jag kan köpa en ny så lånar jag hennes så fort det finns tillfälle. Nej, nu blir det sängen, som jag har längat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback