20.47

Idag fick jag gå hem från jobbet ca två timmar tidigare pga migränanfall, jag kände bara hur hela världen började snurra. Väl hemma la jag mig och sov i ett par timmar och tur som var kände jag mig pigg när jag vaknade, vilket aldrig brukar ske utan jag ligger döende i typ ett dygn. Så tack och lov behöver jag inte sjukanmäla mig imorgon. När jag vaknade begav jag mig till mamma för att äta tårta, lillebror fyller 22 år idag. Ett stort grattis till honom! Nu ligger jag hemma i sängen och fundera på att göra mig klar för att sova, imorgon är det öppning som gäller. Efteråt ska jag fixa klart mammas presenter, tvätta, städa och umgås med Vic innan hon går under jorden på torsdag när Jocke kommer hem från USA. Det var allt från mig, på återseende!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback