18.12

Det är redan första oktober och jag undrar vart detta år har tagit vägen. Ännu en jobbdag har passerat och på fredag får jag veta om jag får fortsätta att gå på schema eller om detta är min sista vecka. Det skulle kännas tråkigt att gå tillbaka till att bara jobba ibland istället för varje dag. Annars då, igår efter jobbet cyklade jag ner till Emma för att äta middag och umgås med henne och Milo. Åh, vilket charmtroll han är. Jag längtar så otroligt mycket tills jag har en alldeles egen lite bebis men det är inte aktuellt för något sådant ännu. Just nu sitter jag hos mamma och chillar, ska väl snart bege mig hemöver. Resten av veckan består av jobb, presentinköp och Moas födelsedagsfest på lördag. Tagga rå! Men iallafall, på återseende.
Postat av: moa

Taggarååå! :*

2014-10-03 @ 16:45:26
URL: http://moatoresson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback