Tidsfördriv.

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Victoria
3. Hur lång är du? 166
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Town
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Mamma 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Awesome!!"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror lite på vem det är, men säger nog ringer
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? Grönblå
12. När vaknade du i dag? 06.45 men somnade om till typ elva
13. Vilken är din favoritjulsång? Inte den blekaste!
14. Vilken är din favoritplats? Rätan får mig att känna mig så lugn
15. Vilken plats föredrar du minst? Hm..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På något spännande ställe, med fantastiska människor
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Det minns jag inte
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Säkert något efterblivet Vic sagt
19. Hur stor är din säng? 120's
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3, minst!
23. Hur många landskap har du bott i? 1, Jämtland
24. Vilka städer har du bott i? Östersund men ändå halvt i Sundsvall
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja!
27. Vilken är din favoritglass? Twister
28. Vilken är din favoritefterrätt? Oj, den var svår
29. Tycker du om kinamat? Ja, ibland
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Oboy, juice, kaffe, det är olika
32. Sover du på någon särskild sida? Ibland på ena sidan & ibland på den andra
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja!
35. Är du en beroendemänniska? Av nikotion, ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Både och
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen, kläder, mat!
42. Äger du dyrbara smycken? Ja, säkert något
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Tittar knappt på tv
44. Kan du rulla med tungan? Tror icke det
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla jag känner är roliga på sitt sätt
46. Sover du med gosedjur? Nej
47. Vad har du för ringsignal? Bastille - Things we lost in the fire
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jag tror det
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Glasögon
50. Flirtar du mycket? Nej
51. Kan du byta olja på bilen? Tveksamt
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Jag har påbörjat Femtio nyanser av honom
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Är det bra musik så lätt
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Ingen allls
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer
59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg faktiskt
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jag vet inte
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En helg typ
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Jag vet inte
63. Vad lyssnar du på just nu? Plura som pratar i bakgrunden på tvn
64. Har du varit med i tidningen? Yes
65. Vad är det konstigaste du ätit? Myror när jag var liten kanske
66. Vem såg dig naken senast? C
67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå, tror jag 
68. Hur imponerar man på dig? Få mig att skratta
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Vic, Anna eller Lars
70. Har du någon piercing? 3 st, samt 3 i öronen
71. Din största vinst? Det minns jag inte
72. Civilstånd? Singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och Bloglovin
74. Är du fåfäng? Nej
75. Ångrar du någonting du gjort? Inte ångrar, men de klart att de finns saker man helst hade velat ha ogjort
76. Hur gammal är din pappa? Han skulle ha varit 52
77. Vilket är ditt drömjobb? Jag vet faktiskt inte, något som har med människor att göra iaf
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jaa, massor!!
79. Vad har du haft för husdjur? Hund, kanin, katt, fiskar typ.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 1) Jag letar absolut inte efter kärleken, eftersom jag klarar mig riktigt bra själv, men ibland kan jag längta efter någon att dela mina dagar och nätter med, någon som alltid finns där och som älskar mig för den jag är osv.
2) Jag kan ibland klandra mig själv för att min pappa och M inte längre är i livet, jag kan ibland tycka att jag kunde gjort mer.
3) Jag önskar att jag kunde ge min mamma allt hon pekar på, för hon är värd det. 

81. Svär du ofta? Dessvärre, ja
82. Sverige när det är som bäst? En riktigt varm sommarkväll
83. Kan du åka slalom? Jag kunde en gång i tiden

84. Vad har du ätit i dag? En macka, en majkolv, en köttbit, tacogratäng och sallad
85. Vad har du för utbildning? Barnskötare
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ögon
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Typ allt annat
88. Vilken är din bästa egenskap? Jag har lätt för att prata med nya människor
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är rätt så jävla envis
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Oj, det vet jag inte
91. Saknar du något? Ja
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Det var viktigare när jag var mindre
93. Vad gör dig ledsen? Mycket
94. Vad gör dig glad? Äventyr, människor, kramar
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej
96. Vad ska du göra i helgen? Ingenting är planerat
97. Vad är det knasigaste du gjort? Det finns nog väldigt mycket
98. Vad har du för laster? Jag vet inte riktigt..
99. Vem är din förebild? Jag vet faktiskt inte, det finnas många som lyckas på ett bra sätt, som gör saker som inspirerar mig, men jag har nog inte en lista på alla dessa personer.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå och röka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback