15.59

Under dagar som dessa hatar jag att jag är alldeles för rastlös för att sola. Jag satt på balkongen i ca tio minuter och då var jag redan så rastlös att jag inte kunde sitta kvar. Tur att jag har en massa packning kvar att fixa med så att jag kan skylla på att jag måste fixa det innan imorgon för då åker jag till min fina farmor i Rätan för att ha en mysig helg med henne samt gå igenom en miljard kartonger för att kolla vad jag ska ha med mig till lägenheten. På måndag är det inflytt och än så länge känns det inte särskilt mycket, men på måndag när jag åker in till stan med farmor och Yngve lär jag väl vara rätt så pirrig i magen och alldels lyrisk. Åh vad jag längtar tills jag får inreda mitt alldeles egna hem. Nu ska jag duka till maten som idag blir sallad för vem vill äta varm mat en dag som denna? Vi hörs när vi hörs, typ när allt är färdigt med lägenheten antar jag. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback