15.23

Nu har jag jobbat i fyra dagar på Sollidens förskola och det känns helt underbart. Jag vet att det kommer att bli mer framöver. Dock känner jag att jag inte är van att kliva upp vid halv sex för att börja jobba klockan sju men väl på plats hinner man inte riktigt känna efter hur trött man är förrän nu när jag har kommit hem. Nu när det är klart kan jag även berätta om det jag har väntat på så länge, för nu är beslutet taget på riktigt och det är helt klart. Till veckan ska jag ner på Östersundshem för att skriva på kontrakt för min alldeles egna lägenhet som jag flyttar in i den första juni. Den ligger i Odensala och det är helt underbart med tanke på att hela familjen flyttar ner dit nästa vecka och det bästa är att vi då kommer att bo två portar ifrån Victoria, så i två månader kommer jag att bo sekundavstånd ifrån henne. Sedan hamnar jag kanske fem-tio minuter därifrån. DET KÄNNS SÅ JÄVLA UNDERBART! Livet är på väg åt rätt håll och jag känner lyckan i hela kroppen. Idag skiner även solen och värmen börjar komma tillbaka, jag hoppas att den är här för att stanna nu. Ikväll blir det utgång med ett helt gäng av tjejer, jag känner på mig att det blir en mycket bra kväll. Nu ska jag springa bort med ett spel till Simone, på återseende!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback