00.49

Ett beslut ska fattas, ett beslut som för mig är enormt och kan förändra hela min livssituation. På måndag får jag förhoppningsvis ett svar som kommer göra mig otroligt lycklig. Men jag håller förhoppningar på en låg nivå för att inte bli besviken för hur mycket jag än vill så är det just nu någon annan som har en del av mitt liv i sina händer. För övrigt pirrar det lite extra mycket i magen just nu men även där finns det inga förhoppningar utan jag tar en dag i taget och ser vart det leder. Men jag vill påstå att det är en rätt härlig känsla och jag hoppas att den vill hålla i sig ett bra tag framöver. Men som sagt, en dag i taget. Till veckan ska jag ta tag i några lösa trådar, det går framåt och jag känner mig rätt nöjd. Jag har världens finaste vänner och världens finaste familj. "Vi går mot ljusare tider, marcherar utan ångest när vi skriver om livet"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback