Home is where your heart is.

Denna helg har varit helt fantastisk, jag vet inte riktigt hur man ska förklara den för du måste ha varit med för att egentligen förstå hur bra den har varit.
 
Det började med att jag fick agera doktor åt Victoria som kände sig klen så att hon blev pigg nog för att följa med till Rätan. Självklart lyckades jag ju också! Burre och Jocke kom och plockade upp oss och så for vi. Jag orkar inte berätta om dag för dag men den har innehållit sol, hagelbösseskytte, kubbspel, kassettband, kalas i Bangersstugan (Jockes stuga) där klockan alltid är fem, grillning, Panget osv. Vi har även hunnit med att ta årets första dopp i Rätanssjön, det var inte så kallt som jag trodde. Nu har Vic åkt tillbaka till stan så jag spelar Bingolotto med farmor och Yngve. Vann en ny lott iaf.
 
Imorgon förmiddag tar vi mitt flyttlass härifrån och beger oss in till stan för inflytt i min alldeles egna lägenhet. Underbart!!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback