20.27

I torsdags var det jobb och firande av Pepsi som fyllt 30 år som gällde. Till förrätt bjöds det på pilgrimsmusslor och något smör mamma hade fixat och till varmrätt blev det oxfilé, strips, grönsaker och sjukt goda såser. Efterrätt var det ingen som orkade. Sedan spelade vi Cluedo och drack någon öl men efter en heldag med jobb orkade jag inte göra så mycket mer än det så jag gick hem och la mig i soffan framför tv ett tag innan jag gick och la mig. Nationaldagen bjöd på sol, regn och grillat till middag med min vapendragare och sedan begav vi oss ner till Jocke för lite filmmys och gotta. En alldeles utmärkt nationaldag om ni frågar mig, god mat och fina vänner är allt man behöver egentligen. 
 
Idag har jag tvättat och städat, alldeles perfekt eftersom att det både regnat och åskat idag. Nu är min lilla lägenhet ren och fin, samt alla kläder. Nu tänkte jag nog hoppa in i duschen och sedan bege mig bort till Victoria för häng. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback