23.33

Nu är en vecka på Miroi avklarad och jag trivs riktigt bra. Tråkigt bara att det bara är en vecka till och sedan är det slut. Vad ska ske i mitt liv härnäst? Men iallafall, mitt CV och personliga brev ser riktigt bra ut och man har fått mycket hjälp med allt som har med jobb att göra denna vecka. Nu ska allt det där bara ut till arbetsgivare så får vi hoppas på det bästa.
 
Annars då? Ikväll är jag barnvakt åt Enya och Viggo, mycket mysigt. Dom sover och jag tänkte göra detsamma alldeles strax. Imorgon väntar en dag på Storsjöbadet med mamma, vi tänkte simma lite samt steka i det fina vädret Östersund tänkte bjuda på imorgon. Kvällen ska jag kanske spendera med gamla vänner som jag håller varmt om hjärtat, jag kanske dessutom får världens finaste besök också. Annars planerar vi in det i slutet av månaden, lagom till stråket. Nej, nu ska jag ta den där kvällsröken innan jag ska borsta tänderna osv och till slut krypa ner i sängen. Barnen lär väl vakna omänskligt tidigt så det gäller att vara pigg då. På återseende, mina vänner!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback