23.08

De senaste dagarna har bestått av förmiddagar på Miroi, några svängar på stan för att inköp av nya kläder och eftermiddagar på Storsjöbadet med en massa sol och bad. Det är fint med årskort där så att man kan gå dit och sola dessa otroligt fina dagarna samt svalka av sig när det blir för varmt. Imorgon får vi förhoppnigsvis med oss djungeldjuret Hugo också. Jag älskar dessa dagar, jag älskar värmen och jag älskar solbränna. "In the summertime when the weather is high, you can stretch right up and touch the sky."  Jag är på topp och livet är på topp. Det är dock några få personer som saknas här i min lilla stad just nu. Men min vapendragare får jag äntligen se igen på söndag och de andra två får jag förhoppningsvis se lagom till stråket. Det är ren lycka. Nu ska jag fortsätta lyssna på min otroligt bra musik, prata vidare med Nicklas och ta mig en rök. Adjö!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback