Vi fick låna en ängel.

Ditt hjärta har nu slutat slå och jag vet att du har det bra nu, du har inte längre ont men trots detta så är jag så arg och ledsen på denna orättvisa värld. Varför skulle du drabbas av det här? Jag förstår ingenting, hjärtat gör ont och jag känner mig helt tom. Jag kommer aldrig att glömma dig, du fick mig alltid att skratta oavsett vilket humör jag var på innan. Trots att du hade ont och mådde dåligt hade du alltid ett leende på läpparna. Tack för att jag fick chansen att lära känna dig, du var en helt fantastisk människa och jag kommer att bära med mig minnet av dig i all framtid. Vem ska nu skratta åt mig när jag är bakis och fråga om jag är "nyknulld"? Vi fick låna en ängel. Jag kommer att sakna dig så otroligt mycket. Vila i största frid, Visse ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback