En vän från något som känns som ett annat liv.

Ikväll är en sån där kväll man saknar vänner från förr, speciellt han jag brukade kalla min bästa vän. Han som alltid fanns där för mig så fort jag behövde honom, han som jag kunde bli ovän med så många gånger men ändå visste vi att vi alltid skulle hitta tillbaka till varandra. Det var han jag kunde anförtro mig om allt. Det var han som sakta förändrades och blev någon jag inte längre kände. Han som försvann ur mitt liv, som jag inte har sett sedan dess. Jag hoppas att du är lycklig nu, att du har hittat din plats i livet. En dag kanske våra vägar möts igen, om inte så vill jag tacka för allt du givit mig. Jag älskar dig.

 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback