00.51

Efter den här helgen kan jag somna med ett leende på läpparna, den har varit lite bättre än dom flesta andra och oftast är det småsaker som gör det. En fredag som spenderades med min vapendragare och bättre hälft, precis som det ska vara. En lördag som spenderades med några av dom bästa tjejerna jag vet. Med skratt, skitsnack, sällskapsspel, alkohol och väldigt mycket kärlek. En söndag som även där spenderades med min bättre hälft, bakisliv med pizza, film och tv-spel. Denna fina helg avslutades på bästa sätt, Hundraåringen på bio med ett perfekt sällskap. Med detta säger jag godnatt och är mina dagar framöver hälften så bra som dessa kommer jag att vara mer än nöjd.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback