19.25

Resultatet av Vårdcentralen blev en diagnos på halsfluss men det var dock inga bakterier utan virus så jag blev hemskickad med en bedövande lösning som skulle gurglas vid behov så detta har jag gjort samt ätit en hel del värktabletter men nu är jag mycket, mycket bättre. Helgen har varit väldigt lugn, i fredags var vi barnvakt åt Simon så vi hade fredagsmys med chips, barnkanalen och "gömma nyckeln". Igår åkte Anna till Utansjö för att gå på fest, jag hade ingen ork eller råd att följa med så jag stannade kvar här, Yvonne bjöd på middag och sedan drack jag någon cider med henne innan jag insåg att jag var alldeles för trött för att ens tänka på en utgång så när hon åkte ner på stan så gick jag hem och kröp ner i soffan framför tvn istället. Idag har jag diskat, dammsugit och bara tagit det lugnt, precis som en söndag ska vara. Anna kommer hem imorgon under dagen, det är lite tomt här men ibland kan det var skönt att vara ensam fast just nu skulle jag inte klaga på lite sällskap med tanke på hur rastlös jag är. Saken blir ju inte heller bättre av att allt på tv suger. Skitliv. Nu blir det en rök, adjö!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback