13.44

Jag är som sagt i Sundsvall och när jag kom fram fick jag krama om en gammal vän som jag inte sett på ett bra tag. Lars kom och hämtade mig, därefter hämtade vi Ruda och sedan åkte vi till Anna och hade kaffehäng. Bra början men fortsättningen blev sämre, under natten fick jag feber och vaknade till och från hela natten av att jag antingen svettades eller frös. Halsen har vuxit igen, det är som att svälja knivar så om ca en timme ska jag på Vårdcentralen för att kolla upp detta. Det känns sjukt värdelöst att jag måste bli sjuk på en gång när jag kommer fram, förhoppningsvis kan VC hjälpa mig så att det här går över fort. Tur att Anna har fått jobba idag för jag kan inte påstå att jag är särskilt rolig att umgås med. Jag återkommer med resultat från VC senare, adjö!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback