It's so hard to accept the fact you're gone forever.

Jag lyssnade precis på "Hakuna Matata" och verkligheten kommer ikapp och slår mig på käften. Tårarna rinner och jag har fortfarande inte förstått att jag aldrig någonsin kommer att få se dig igen. Du har varit en så otroligt stor del av hela mitt liv och helt plötsligt är du bara borta, för alltid. Jag kan inte förstå. Jag kan inte se rättvisan i det här. Du är och kommer förmodligen alltid att vara den mest fantastiska människa jag har träffat, du tog emot varenda människa med öppna armar och gjorde allt du kunde för att hjälpa dem. Det spelade ingen roll om vad det handlade om för du hade alltid svaren på allt. Jag kommer aldrig att glömma dig. Du och din familj har varit min andra familj, människor jag har kunnat luta mig mot när det stormat som mest. Jag älskar och saknar dig mer än vad ord någonsin kan beskriva. Jag är så otroligt tacksam över att jag fick vara en del av ditt liv, Tommy. Jag hoppas att du har det bra, vart du än är. En dag ses vi igen - 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback