2014

Det är bara några få dagar kvar utav 2014 och jag förstår inte hur året kan ha gått så fort. Det här året har utan tvekan varit det absolut bästa året på väldigt, väldigt länge. Jag har träffat en person som får mitt hjärta att slå dubbla slag, som gör mig så fruktansvärt lycklig och på bara några månader kan jag säga utan att tveka att jag aldrig någonsin vill vara utan honom. Han har mitt hjärta. Jag har haft ett fantastiskt år med mina vänner, varenda stund är minnen som ligger varmt om hjärtat. En av mina absolut bästa vänner fick en liten Milo och jag är så otroligt glad att jag får vara en stor del av deras liv. Tusen tack, mina vänner, för att ni alltid står vid min sida. Jag älskar er. Jag flyttade dessutom äntligen till en egen lägenhet, jag har äntligen något som är mitt eget och jag börjar få till det mer och mer som jag vill ha det. Jag välkomnar 2015 med öppna armar för jag tror att nästa år kan bli ännu bättre. Så länge jag har min Viktor, mina vänner och min familj så kommer alla år framöver att vara oförglömliga och helt fantastiska. Bilder som kommer ligger helt och hållet i oordning men det är inte det som räknas. Under detta år har jag vunnit mer än vad jag har förlorat.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback