09.02

Idag är jag ledig men trots det så klev jag upp vid halv sju samtidigt som Viktor som skulle iväg på jobbet. Jag tänkte att jag kunde vara lite produktiv idag och jag hade tur för tvättstugan var ledig så att jag kunde tvätta sängkläder och allt det andra. Jag passade dessutom på att mysa ner mig i soffan med tända ljus framför första avsnittet av julkalendern, jag kan väl inte säga så mycket just nu då jag bara har sett en kvart hittills, vi får se om det är något att titta på. När jag är klar med tvättstugan så ska jag iväg till mamma för att baka en massa bullar, både pizzabullar och andra bullar. Det ska bli skönt att ha sånt i frysen att ta fram ifall man får finbesök något framöver. Det bästa utav allt är att jag bara behöva ta mig igenom en natt utan mitt hjärta den här veckan för imorgon kommer han tillbaka och då är han ledig resten av veckan så då får jag rå honom enda tills på söndag. Jag kunde inte vara lyckligare över det! Snart har jag honom dessutom otroligt mycket närmare på heltid, min Viktor. Jag trodde aldrig att jag kunde känna såhär för någon på så kort tid. Men jag är fast. Helt och hållet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback