And you're not coming back, I got a reason to cry.

2828 dagar har gått sedan den dag ditt hjärta slutade slå. 2828 dagar har gått sedan mitt hjärta gick i tusentals bitar. Jag blir aldrig hel igen. Jag undrar varje dag om det någonsin kommer att bli lättare att vara utan dig. Jag försöker leva för dig men det är så otroligt svårt att leva för mig själv. Varför är du inte här? Det sägs att allting händer av en anledning men jag kan inte förstå varför jag ska behöva leva utan min pappa. Det finns så mycket jag vill berätta för dig, så mycket jag vill uppleva med dig. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Jag önskar att du var här. Jag önskar att vi fick en andra chans. En dag ska vi vara tillsammans igen. För adjö är ej för alltid, farväl är inte slut. Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen. Inom mig är du för alltid vid liv. Min pappa.
 
Ta hand om Tommy, ta emot honom i himmelriket med öppna armar. Krama om honom och farfar. Tills vi ses igen, sov gott älskade änglar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback