00.07

Denna helg i Rätan börjar lida mot sitt slut, det har varit en otroligt tung men fin helg. Tommys begravning var otroligt vacker, återigen fick vi bevis på vilken otroligt underbar människa han är och hur mycket vi saknar honom. Jag kan inte säga att han var en underbar människa för han är fortfarande en underbar människa och kommer alltid att vara det. Jag hoppas att du har funnit ro och sitter där uppe bland molnen och vakar över oss alla. Jag har fått spendera mycket tid med din familj, att få växa upp med dessa människor och vara en del av era liv är något jag kommer vara evigt tacksam för. Jag älskar er och ni har en stor del av mitt hjärta. Att jag aldrig kommer att få träffa Tommy igen är något som inte vill gå in, jag förstår det inte och trots att jag såg din kista har jag svårt att förstå att du låg där i den.
Du lever kvar inom oss i all evighet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback