You raise me up.

En av dom bästa jag vet. Som kan lyfta mig från marken och få mig att känna mig större än alla andra. Ikväll var det min tur att försöka lyfta dig och jag hoppas att jag iallafall lyckades hjälpa dig att få lite rätsida på allt som händer. Jag hoppas att allting blir som du vill för det förtjänar du, mer än så otroligt många andra. Du har alltid funnits där för mig när jag behövt någon att prata med och du vet att jag gör detsamma för dig. Du är en av få som verkligen känner och förstår mig. Jag är evigt tacksam över att ha dig i mitt liv. Ibland undrar jag om du är mannen i mitt liv. Oavsett vad så är du en av de absolut viktigaste människorna som finns i mitt liv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback