Well, I never thought i'd say - I'm fine without you.

Jag tänker inte på dig lika mycket längre. Det gör inte längre lika ont att veta att du är med henne nu, det enda jag vill just nu är att du ska vara lycklig och det gör ingenting att du inte var sådär lycklig med mig. Du ringer inte lika ofta nu och det gör ingenting för jag kan andas utan dig nu. Jag behöver inte dig på samma sätt längre och det känns så otroligt bra för det betyder att jag har släppt taget nu. Tack för allt - för alla dagar vi spenderade tillsammans, alla gånger du fått mig att skratta, för de gånger du torkat mina tårar, alla hemligheter, att du alltid lyssnade och för att du har hjärtat på rätt ställe. Tack för allt, helt enkelt. Du är en helt fantastiskt människa och du förtjänar det absolut bästa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback